انواع گاوصندوق آسانسوری

انواع گاوصندوق آسانسوری

انواع گاوصندوق آسانسوری را معمولا بر اساس مکانیزم حرکتی و نحوه عملکرد آنها دسته بندی میکنند. مکانیزم های حرکتی معمولا توسط مشتری و به دلخواه ایشان انتخاب میشود و طلافروشان گرامی برای انتخاب مکانیزم گاوصندوق محدودیتی ندارند.  این در حالیست که این عزیزان برای انتخاب نوع گاوصندوق آسانسوری بر اساس عملکرد، باید نکاتی را مد نظر قرار دهند. چرا که برای انتخاب گاوصندوق آسانسوری بر اساس عملکرد ممکن است با محدودیت هایی مواجه باشند.

 انواع گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق های آسانسوری بر اساس عملکرد به چند دسته تقسیم میشوند. هر یک از این مدل ها مناسب شرایط خاصی بوده و معمولا با توجه به شرایط ویترین طلافروشی و ارتفاع سقف فروشگاه انتخاب میشوند. از دسته بندی های رایج گاوصندوق آسانسوری میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • گاوصندوق آسانسوری ریلی تک جهته
  • گاوصندوق آسانسوری ریلی دو جهته
  • گاوصندوق آسانسوری وارونه
  • گاوصندوق آسانسوری سقف کوتاه
  • دیوار کوب آسانسوری طلافروشی

گاوصندوق آسانسوری مدل ریلی تک جهته

گاوصندوق آسانسوری مدل ریلی تک جهته معمولا مناسب مغازه هایی است که از حاشیه پیاده رو مقداری عقب تر هستند و یا اینکه صاحب طلافروشی با هدف هدایت ویترین به بیرون از فروشگاه، این مدل را انتخاب میکند. این مدل یکی از محصولات شرکت صندوق سازان شمال است که با استحکام فوق العاده بالا ساخته و به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا نیز مجهز میشود و در اقساط 12  و 30 ماهه تحویل مشتریان گرامی میگردد.

گاوصندوق آسانسوری ریلی

در این مدل که میتواند به صورت دستی و یا برقی طراحی و ساخته شود، هدایت ویترین به بیرون از فروشگاه موجب بهتر دیده شدن طلا و جواهرات درون ویترین میشود. در مدل ریلی تک جهته، ویترین آسانسوری  فقط در جهت عقب و جلو میتواند بر روی ریل حرکت کند و امکان اینکه به چپ و راست نیز حرکت کند وجود ندارد. در این نوع گاوصندوق اگر مکانیزم ریلی به صورت برقی تعبیه شود از یک الکتورموتور برای حرکت ویترین استفاده میشود و با توجه به وجود میکرو کنترلر ها و تابلو برق PLC که به عنوان مدیر فرمان ویترین ایفای نقش میکند، امکان بروز حادثه و خارج شدن ویترین از روی ریل وجود ندارد.

مدل ریلی تک جهته همچنین میتواند به صورت دستی تعبیه شود به گونه ای که برای حرکت ویترین آسانسوری به جلو وعقب نیاز به هیچ گونه تجهیزات برقی خاصی وجود ندارد. در این مدل از یک ریل، یک چرخ دنده و یک هندل برای حرکت ویترین به جلو و عقب استفاده میشود.

گاوصندوق آسانسوری مدل ریلی دو جهته

گاوصندوق آسانسوری مدل ریلی دو جهته یکی دیگر از محصولات شرکت صندوق سازان شمال است که با توجه به تقاضای طلافروشان گرامی به صورت سفارشی طراحی و ساخته میشود. در این مدل که همانند مدل ریلی تک جهته در اقساط 12 و 30 ماهه تحویل مشتریان میگردد از دو الکتورموتور مجزا با قدرت های متفاوت برای هدایت ویترین به عقب و جلو و نیز چپ و راست استفاده میشود.

گاوصندوق آسانسوری ریلی دو جهته

در ویترین آسانسوری مدل ریلی دو جهته معمولا مکانیزم ریلی به صورت برقی و هوشمند طراحی و ساخته میشود تا صاحب طلافروشی با زدن یک دکمه، شاهد اجرای فرآیند هدایت ویترین به جلو، سپس چپ یا راست و در نهایت باز شدن درب ویترین آسانسوری باشد. کلیه گاوصندوق های آسانسوری شرکت صندوق سازان دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط بوده و از خدمات پشتیبانی مادام العمر نیز بهره میبرد.

ضمنا خاطر نشان میگردد که با هدف کاهش نگرانی و حجم کار طلافروشان گرامی ایران، طراحی و ساخت دکور ویترین نیز در اقساط 6 ماهه و با گارانتی 3 ساله توسط شرکای مجموعه صندوق سازان شمال با بیش از 1000 نمونه کار در ایران انجام میگردد. برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره در خصوص انواع گاوصندوق آسانسوری و همچنین طراحی و ساخت دکور ویترین طلافروشی میتوانید با شماره تلفن 09120331408 مهندس حمید رضا آذریار کارشناس فروش تماس حاصل نمائید.

گاوصندوق آسانسوری وارونه

گاوصندوق آسانسوری وارونه مدل دیگری از انواع ویترین های آسانسوری طلافروشی است. در این مدل خزانه ویترین در نزدیکی سقف فروشگاه قرار میگیرد. هدف از طراحی گاوصندوق آسانسوری وارونه، رفع نمون موانع و مشکلات مربوط به مغازه هایی بود که با محدودیت های کندن زمین مواجه بودند. در برخی از فروشگاه های طلا و جواهر ایران، امکان کندن زمین به دلایل مختلف وجود ندارد.

گاوصندوق آسانسوری وارونه

با توجه به اینکه کندن زمین و قرار دادن بخشی از خزانه گاوصندوق آسانسوری درون زمین موجب افزایش ضریب ایمنی سازه میگردد، ارتفاع کف فروشگاه از سطح پیاده رو و وجود زیرزمین در این گونه مغازه ها موجب شد تا شرکت صندوق سازان شمال نسبت به طراحی و ساخت گاوصندوق آسانسوری وارونه اقدام نماید. شرکت صندوق سازان شمال مفتخر است که به عنوان اولین تولید کننده انواع گاوصندوق آسانسوری در شمال ایران و ساخت گاوصندوق های آسانسوری بزرگترین پاساژ طلای شمال کشور، بستر ارائه خدمات مطلوب به طلافروشان گرامی ایران را فراهم نموده است.

در همین راستا و با هدف ارتقاء ضریب ایمنی فروشگاه های طلا و جواهر ایران و کاهش نگرانی های امنیتی طلافروشان عزیز، کلیه گاوصندوق های آسانسوری این مجموعه در اقساط 12 و 30 ماهه تحویل مشتریان گرامی میگردد ضمن اینکه اجرای کامل دکوراسیون ویترین طلافروشی در اقساط 6 ماهه و با گارانتی 3 ساله نیز  توسط شرکای صندوق سازان شمال صورت میپذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع گاوصندوق آسانسوری و دکور ویترین طلافروشی با شماره تلفن 09120331408 مهندس حمید رضا آذریار کارشناس فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.

گاوصندوق آسانسوری سقف کوتاه

گاوصندوق آسانسوری سقف کوتاه یکی دیگر از انواع مدل های گاوصندوق آسانسوری میباشد. همانطور که از نام این مدل پیداست استفاده از  آن مناسب مغازه هایی است که ارتفاع کف تا سقف آنها حداقل  220 سانتیمتر است. با توجه به مکانیزم حرکتی ویترین آسانسوری و وجود تجهیزات برقی و مکانیکی در قسمت های مختلف گاوصندوق، کاهش حجم اشغال شده از مغازه توسط گاوصندوق همیشه یکی از اولویت های شرکت صندوق سازان شمال بوده است.

گاوصندوق آسانسوری سقف کوتاه

به همین دلیل، مشکلات مغازه هایی که ارتفاع کف تا سقف آنها از حالت استاندارد کمی کوتاه تر است مارا مجاب کرد تا با فشرده نمودن و کاهش حجم گاوصندوق، امکان استفاده از ویترین آسانسوری برای این گونه مغازه ها را نیز فراهم کنیم. استفاده از گاوصندوق آسانسوری سقف کوتاه مناسب مغازه هایی است که ارتفاع کف تا سقف آنها حداقل  220سانتیمتر میباشد.

با هدف ارتقاء ضریب ایمنی فروشگاه های طلا و جواهر ایران و کاهش نگرانی های امنیتی طلافروشان عزیز، کلیه مدل های گاوصندوق آسانسوری شرکت صندوق سازان شمال در اقساط 12 و 30 ماهه تحویل مشتریان گرامی میگردد ضمن اینکه اجرای کامل دکوراسیون ویترین طلافروشی در اقساط 6 ماهه و با گارانتی 3 ساله نیز  توسط شرکای صندوق سازان شمال صورت میپذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع گاوصندوق آسانسوری و دکور ویترین طلافروشی با شماره تلفن 09120331408 مهندس حمید رضا آذریار کارشناس فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب این صفحه را مفید میدانید؟ به آن امتیاز بدهید.